Компанія Kemppi вже рік як вийшла з російського ринку.
Агресія проти України, а також жорстокі дії російської армії, зокрема й проти мирного населення, призвели до того, що багато міжнародних компаній та світових брендів вирішили припинити свою діяльність на території Росії. Економічні санкції, введені урядами багатьох країн, а також вихід приватних компаній з російського ринку чинять тиск на російську економіку і можуть допомогти зупинити розв'язану проти України війну.
Міжнародні компанії мають можливість вплинути на ситуацію, чинячи тиск економічними методами, відмовившись від співпраці з агресором. Російська економіка суттєво залежить від іноземних технологій, товарів та капіталів, які, зокрема, використовуються керівництвом Росії для проведення загарбницьких воєн. Припинивши фінансування військової машини Росії, міжнародні компанії можуть зупинити війну не давши їй вийти за межі України і стати глобальною.
Безумовно, для багатьох компаній вихід з російського ринку обернеться деякими фінансовими втратами. Проте масштаб цих втрат незрівнянний із втратами внаслідок можливої глобальної війни, чи зміни світового порядку, про які заявляє російське керівництво.
Одразу після початку повномасштабної агресії Росії проти України, 24 лютого 2022 року, фінським виробником промислового зварювального обладнання, компанією Kemppi, було прийнято рішення вийти з російського ринку, тим самим заявивши про свою чітку позицію стосовно розв’язаної Росією війни в нашій державі.
Варто зазначити, що Kemppi втратила великий, перспективний ринок збуту, що активно розвивався. Але політика компанії, де в основі бізнесу стоять людські взаємини, вірність принципам та прозорість бізнесу ідуть в розріз з кровавою політикою Росії.
На сайті компанії ви не знайдете інформації про адреси російських представництв Kemppi, сервісних центрів та дилерських мереж на території країни-агресора. Всі офіційні сторінки в соціальних мережах видалені та перестали функціонувати.
Ми знаємо, що багато років тому зробили правильний вибір і обрали для співробітництва саме компанію Kemppi. Бажання забезпечити українські виробничі майданчики якісним і сучасним зварювальним обладнанням збіглося з цінностями наших компаній: Люди, Сміливість, Вірність принципам, Успіх. Тому тоді пазл бізнес-відносин успішно склався. Ми ні на хвилину не сумнівалися, що в момент глобальної несправедливості Kemppi не поступиться своїми принципами та підтримає світлу сторону життя. Бо найголовніше – це люди, це життя, це справедливість.